Често задавани въпроси
Пазаруване и информация
Какво е ArgosHome.bg и как работи?
Какво е ArgosHome.bg и как работи?
Argos Home e онлайн магазин, в който се предлагат висококачествени стоки за дома от водещи европейски производители. При нас можете да намерите много различни продукти от категориите Декорации, Мебели, Аксесоари за дома, както и множество тематични стилове и идеи за обзавеждането на Вашия интериор!
Забравих паролата си, какво да правя?
Забравих паролата си, какво да правя?
Може да заявите нова парола като отидете на страницата на профила си и кликнете на бутона „Изгубена парола”. Ние ще Ви изпратим имейл с линк към страница, на която може да зададете новата си парола.
Как да поръчам желания от мен продукт?
Как да поръчам желания от мен продукт?
Избере желания продукт и го добавете в кошницата си. За да приключите поръчката натиснете бутона „преглед на количката”. След отварянето на страницата с вашата моментна количка, Вие имате възможност да приключите поръчката като натиснете бутона „приключване на поръчката”. Това ще ви отведе до нова страница, на която можете да въведете данните си и да изберете начин на плащане. След изпращането на Вашата поръчка, Вие ще получите потвърждение по имейл.
Какви са начините за плaщане?
Какви са начините за плaщане?
Ние предлагаме следните различни начини за плащане:
- Наложен платеж при доставка
- Плащане с дебитна и кредитна карта
- Плащане с Apple Pay
- Превод по банкова сметка
Какви са начините за доставка и колко струва?
Какви са начините за доставка и колко струва?
Пратките се изпращат с куриерските фирми Speedy до техен офис или Ваш адрес. Доставката и връщането са безплатни за поръчки над 100 лева. При поръчки под 100 лева цената за доставка е фиксирана на 6 лв.
Колко време отнема доставката?
Колко време отнема доставката?
Вие ще получите стоките си не по-късно от 1 до 2 работни дни след датата на поръчка. Ние се опитваме да изпращаме поръчките още на деня, в който ги получаваме, но понякога има забавения, които не зависят от нас. Ако става въпрос за стоки, които в момента не се налични, може да очаквате поръчка около датата, на която се очаква да бъдат в наличност.
Поръчки и връщания
Как да проследя поръчката си?
Как да проследя поръчката си?
Може да следите статуса на поръчката онлайн в профила си. Ние също ще ви уведомим при промяна на статуса по имейл.
Може ли да откажа поръчката си?
Може ли да откажа поръчката си?
Ако искате да се откажете от поръчката си, моля изпратете имейл на info@ArgosHome.bg или се обадете на телефон 0883 900 434. Имайте предвид, че можете да откажете поръчката си само ако все още не е изпратена.
Мога ли да обединя поръчки?
Мога ли да обединя поръчки?
Ако искате да обедите своите поръчки, моля пишете ни имейл на info@ArgosHome.bg или се свържете с нас по 0883 900 434.
Как мога да върна продукт?
Как мога да върна продукт?
Вие имате право да върнете продукти до 30 дни от получаване на поръчката. Връщането е безплатно с куриер Спиди. Моля попълнете Вашите данни и банкова сметкав този формуляр. До 7 дни след получаването на стоката, ние ще върнем парите по посочената банкова сметка. Условието за връщането е стоката да бъде върната в първоначалното си състояние, без дефекти и в оригиналната си опаковка.